مربی تیم فوتبال ذوب آهن:

نمی‌توانند بر شهرآورد اصفهان برچسب تبانی بزنند

استکی گفت: بازی در شرایطی برگزار می‌شود که کسی نمی‌تواند اسم تبانی روی آن بگذارد.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسن استکی مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در کنفرانس خبری پیش از بازی این تیم برابر سپاهان در دربی نصف‌جهان گفت: دیدار‌های ذوب‌آهن و سپاهان همیشه بازی‌های جذاب و تماشاگرپسندی از آب درآمده، هیچ‌زمانی مانند برخی دربی‌هایی که در کشور برگزار می‌شود کسل‌کننده نبوده است.

او با اشاره به شکست بدموقع ذوب‌اهن در دیدار هفته گذشته و وضعیت جدول افزود: متاسفانه هفته گذشته مقابل نساجی نتیجه را واگذار کردیم، روی چند اشتباه یا کم‌مسئولیتی بازیکنان مان دو گل دریافت کردیم. چندین موقعیت گل ایجاد کردیم که تبدیل به گل نشد و سه امتیاز آن بازی حیاتی را از دست دادیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: خوشبختانه جدول همچنان شرایط خوبی دارد بچه‌ها روحیه لازم را برای بازی فردا دارا هستند، بازی در شرایطی برگزار می‌شود که کسی نمی‌تواند اسم تبانی روی آن بگذارد سپاهان برای قهرمانی می‌جنگد و ماهم باید حتما سه‌امتیاز را از آن خود کنیم.

او با تاکید بر قضاوت عادلانه داور برای شهرآورد اصفهان به مانند بازی برابر نساجی، خاطرنشان کرد: امیدوارم داور این دیدار مانند هفته گذشته با تجربه بالایی سوت بزند، بازیکنان و مربیان احترام بالایی برای فغانی در بازی گذشته قائل شدند و ایشان هم قضاوت کم‌اشتباهی داشت.

استکی در پایان گفت: در کنار نتیجه‌ای که هم برای ما و هم برای سپاهان بسیار مهم است، امیدوارم بازی جوانمردانه‌ای را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.