مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت:از مسئولان اصفهان می‌خواهیم که صدای ما برای احقاق حقوق پایمال شده تیم فوتبال ذوب آهن باشند، چرا که هیچکس صدای ما را نمی‌شنود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان خطاب به استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: از شما می‌خواهیم که صدای ما برای احقاق حقوق پایمال شده تیم فوتبال ذوب آهن باشید، چرا که هیچکس صدای ما را نمی‌شنود. بار‌ها با فدراسیون صحبت و نامه نگاری کردیم، اما دریغ از یک جواب.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان ادامه داد: دیگر نمی‌دانیم با چه زبانی و با چه کسی صحبت کنیم، صدای ما به جایی نمی‌رسد، بار‌ها با مسئولان فدراسیون تماس و مکاتبه داشتیم، اما هیچ جوابی دریافت نکردیم و نتیجه‌ای در بر نداشته است.

فریدونی افزود: داور بازی ذوب آهن در مقابل تراکتور تنها دو بازی در لیگ قضاوت داشته و در چند بازی نیز داور چهارم و یا داور خط دروازه بوده است. چرا این داور باید برای چنین بازی مهم و حساسی در هفته‌های پایانی لیگ به میدان برود؟ نمی‌گوییم عمدی است، اما بی شک سوء مدیریت است.

او با اشاره به مکاتبه با فدراسیون و سازمان لیگ در خصوص بحث خریداری تجهیزات کمک داور ویدئویی (VAR) گفت: ۱۸ اردیبهشت نامه‌ای به سازمان لیگ زدیم، با ۳ شرکت که مورد تاییدیه فیفا هستند مکاتبه داشتیم و حتی راهکار‌های بسیار خوبی را نیز برای باشگاه‌هایی که از نظر مالی مشکل دارند پیدا کردیم تاکنون هیچ پاسخی از سوی فدراسیون و سازمان لیگ نداشتیم. تا چه زمانی باید تاوان اشتباهات داوری را بدهیم. یک تیم حداقل ۵۰ تا ۶۰ میلیارد هزینه می‌کند و با چند سوت اشتباه تمام تلاش‌های آن‌ها به هوا می‌رود.

فریدونی اظهار کرد: فدراسیون و کمیته داوران باید در این زمینه چاره اندیشی کند. آیا می‌دانند هر سوت اشتباه آن‌ها چه هزینه‌ای برای کارخانه و باشگاه ذوب آهن در بردارد و برای تامین آن‌ها چقدر کارگران کارخانه باید تلاش کنند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در پایان گفت: در این فصل بر اساس آمار و آنالیزی که داشتیم بین ۱۲ تا ۱۶ امتیاز از ما با توجه به اشتباهات داوری گرفته شده، اگر اینگونه نشده بود الان با خیال راحت به فکر بازی‌های باقیمانده بودیم و شاید برای مورد دیگری در جدول می‌جنگیدیم نه اینکه برای سقوط نکردن بجنگیم و دلواپس سقوط به دسته یک باشیم.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.