تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان موفق شد با پیروزی مقابل پدیده خراسان به یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با انجام یک بازی منسجم توانست با نتیجه دو بر یک پدیده خراسان از شکست دهد و به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران راه پیدا کند.

در نیمه اول ذوب آهن با حملات متعدد موفق شد در دقیقه ۷ روی ارسال دقیق فرشاد محمدی‌مهر و ضربه سر مجتبی حق‌دوست دروازه پدیده را باز کند.

ذوب آهن در ادامه بازی میل کمتر به حمله نشان داد و این شاگردان رحمتی بودند که کنترل بازی را در اختیار گرفتند، اما نتوانستند از دفاع و دروازه ذوب آهن عبور کنند.

در نیمه دوم پس از کش‌وقوس فراوان در مستطیل سبز میلاد جهانی روی پاس در عمق مهرداد قنبری و سماجتش با دریبل فراهانی دروازه‌بان پدیده گل دوم ذوب آهن را به‌ثمر رساند.

اما سه دقیقه بعد ذوب آهن در خط‌دفاعی غافلگیر شد و سانتری که از سمت راست به درون محوطه ارسال شد با برخورد به وحید محمدزاده وارد دروازه یوسف بهزادی شد تا اختلاف پدیده با ذوب آهن به یک برسد.

در دقایق باقی‌مانده پدیده رو به بازی مستقیم آورد، اما تغییری در نتیجه بازی ایجاد نشد و در پایان این دیدار در نهایت با برتری ۲-۱ ذوب آهن خاتمه یافت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.