مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه سیر تولید نسخ الکترونیکی در استان را صعودی توصیف کرد و گفت: روزانه سه تا پنج هزار نسخه الکترونیکی تولید می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، میثم حجتی‌پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : سازمان تأمین اجتماعی به واسطه خدمات گسترده‌ای که ارائه می‌دهد، نقش مهمی در حوزه سلامت در استان و کشور دارد.

او در خصوص مرکز درمانی زیرپوشش سازمان تأمین اجتماعی در استان، گفت : در استان دو بیمارستان شهدا و حضرت معصومه (س) و ۹ مرکز سرپایی و درمانی سازمان تأمین اجتماعی در درمان مستقیم ارائه خدمت می‌دهند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: سازمان تامین اجتماعی و مدیریت درمان استان کرمانشاه در درمان غیرمستقیم هم خدماتی ارائه می‌دهد که در این رابطه با حدود بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ مرکز درمانی شامل بیمارستان‌های دانشگاهی و خصوصی و نیرو‌های مسلح، مطب‌ها، پاراکلینیک، داروخانه‌ها و درمانگاه‌های خصوصی استان قرارداد دارد.

او افزود: پارسال سازمان بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان به مراکز طرف قرارداد پرداخت کرده است.

حجتی‌پور ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی نه بیست و هفتم پولی که از بیمه شده دریافت می‌کند به سرانه درمان اختصاص می‌دهد.

او گفت: بیمه تامین اجتماعی بیمه پایه است در حدود تعرفه‌های دولتی خدمات ارائه می‌دهد و ۹۰ درصد تعرفه دولتی خدمات در بخش بستری و ۷۰ درصد تعرفه دولتی خدمات سرپایی را ارائه می‌دهد.

او تعداد مراجعات به مراکز ملکی استان طی پارسال را ۲ میلیون و ۲۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: به ازای هر یک نفر زیر پوشش حدود سه بار مراجعه به مراکز صورت گرفته است.

حجتی‌پور در خصوص فرایند نسخه الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی، گفت: در مراکز ملکی سازمان نسخ ۱۰۰ درصد الکترونیکی شده و از سال گذشته هم تولید نسخه مراکز طرف قرارداد به صورت الکترونیک است که روز به روز در حال بهتر شدن است.

او سیر تولید نسخ الکترونیکی در استان را صعودی توصیف کرد و گفت: از آبان سال گذشته تا امروز ۶۰۰ هزار نسخ الکترونیکی تولیدی در استان داشته‌ایم به طوریکه روزانه سه تا پنج هزار نسخه الکترونیکی تولید می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.