دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با بستری شدن ۱۴۷ بیمار جدید، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی این استان به ۵۵۶ نفر رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۶۸ نفر به کرونا، قطعی است.

او تعداد بیمارانی را که اکنون در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند، ۵۵۶ نفر اعلام کرد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۴۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود: از این تعداد، ۱۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری با اشاره به اینکه امروز ۹ نفر بر اثر کرونا فوت کردند، ادامه داد: ۶ مرد ۶۴، ۶۳، ۵۷، ۶۳، ۴۲ و ۶۳ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای مغزی، فشارخون، دیابت، قلبی و کلیوی و ۳ زن ۸۳، ۷۵ و ۶۴ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای دیابت و فشار خون فوتی‌های جدید کرونا در استان بوشهر هستند.

او عنوان کرد: کرونا تا کنون بلای جان هزار و ۳۸۰ نفر در استان بوشهر شده است.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر همچنین گفت: در شبانه‌روز گذشته ۸۸ بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۶۰ نفر به کرونا دچار بودند.

به گفته کشمیری، از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۶۲ هزار و ۱۶۸ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.