کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: باد شدید و گردوخاک نواحی شرق و جنوب استان اصفهان به‌ویژه نایین، ورزنه و شهرضا را دوشنبه درمی‌نوردد که این شرایط در ورزنه از همه مناطق بدتر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمندکارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه احتمال گردوخاک شدید در کلانشهر اصفهان وجود ندارد گفت: این پدیده به علت وزش باد شدید روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه مناطق شرق و جنوب استان را در بر می‌گیرد که باعث کاهش دید و افزایش شاخص‌های آلودگی هوا در این مناطق به ویژه کلانشهر اصفهان خواهد شد.

او با بیان اینکه جوی به نسبت پایدار در استان حاکم است و دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۴۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: زواره با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.