سخنگوی ناجا به تشریح آخرین وضعیت امنیتی انتظامی در خوزستان پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار مهدی حاجیان سخنگوی ناجا درباره آخرین وضعیت امنیتی استان خوزستان، اظهار کرد: در ابتدا لازم می‌دانم از همکاری و همراهی مردم شریف و باغیرت خوزستان با نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کنم.

وی ادامه داد: مردم ولایی و معتقد استان خوزستان با جدا کردن راهشان از اشرار و منافقین، در بازگشت امنیت و آرامش مجدد به استان نقش مهمی ایفا کردند که این هوشیاری و آگاهی قابل تقدیر است.

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: با وجود تلاش مذبوحانه افراد مغرض و شبکه‌های معاند در جهت افزایش تنش، اجازه هیچ گونه تحرک و خرابکاری به افراد فرصت طلب داده نشد.

این مقام ارشد انتظامی با گرامیداشت یاد و خاطر ضرغام پرست شهید راه نظم و امنیت در استان خوزستان و جانفشانی کلیه رده‌های اجرایی و اتخاذ تمهیدات مناسب و هدایت مستمر و منظم عملیاتی و اشراف اطلاعاتی را از جمله اقدامات نیروی انتظامی در خنثی سازی تحرکات دشمنان نظام، تصریح کرد: الحمدالله هیچگونه مشکل امنیتی در سطح استان وجود ندارد و کلیه نقاط حساس شهرستان‌های استان مدیریت و تحت کنترل قرار گرفته و تا این لحظه، بدون رویداد خاصی امنیت حکمفرما است.


بیشتر بخوانید

بازگرداندن متهمانِ خارج از کشور یک اقدام سیاسی،قضایی است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
مردم باید تا دیدن شعارای ناجور میدن یا صدای تیراندازی اومد فورا برگردن خونه
آخرین اخبار