رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در حال حاضر شرایط ویژه‌ای در مشهد داریم، باتوجه به هشدار‌های علوم پزشکی و گزارش‌های دریافتی از بستری‌ها و فوتی‌های کرونا شرایط در حال تغییر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در صد و سی و نهمین جلسه علنی شورای شهر که امروز شنبه دوم مرداد ماه به صورت فوق العاده برگزار شد، گفت: در حال حاضر شرایط ویژه‌ای در مشهد داریم؛ باتوجه به هشدار‌های علوم پزشکی و گزارش‌های دریافتی از بستری‌ها و فوتی‌های کرونا شرایط در حال تغییر است. در دو هفته گذشته شمار فوت بیماران کرونایی در مشهد دو برابر شده‌ است.

او افزود: گرچه تلاش‌ خوبی برای ایمن‌سازی عمومی شهروندان با تزریق واکسن کرونا در جریان است اما تحقق واکسیناسیون عمومی و رسیدن آن به وضعیت ایمن، امری زمان‌بر است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: تا رسیدن به شرایط ایمن باید هر چه کامل‌تر دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود، میزان اثرگذاری، تاثیرگذاری و انتقال ویروس بسیار بالاست و با توجه به شرایط موجود باید از تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز شود.

حیدری بیان کرد: در مدیریت شهری نیز در بخشهای مختلف دستورالعمل‌های بهداشتی باید رعایت شود و شرایط ایمنی برای پاکبانان و سایر بخش‌ها پیش‌بینی شود تا دچار آسیب کمتری شویم.

او تصریح کرد: تاکنون تعداد زیادی از مدیران و کارکنان شهرداری مشهد به کرونا مبتلا شده‌اند لذا باید تمهیدات بیشتری در این خصوص اندیشیده شود.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.