سخنگوی صنعت برق کشور گفت: در ۲ روز گذشته به دلیل کاهش مصرف، محدودیت صنایع سیمان برای مصرف برق برداشته شد.

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص آخرین وضعیت برق صنایع بخصوص سیمان گفت:صنایع سیمان در طی این دوره محدودیت تامین برق حداکثر به مدت ۲۵۰ ساعت محدود شدند و از دو روز گذشته بدون محدودیت در حال تولید هستند. البته در این مدت با ظرفیت کناری تولید داشتند.

او ادامه داد:صنایع سیمان به میزان انرژی که در این دوره محدود شده باشند از برق رایگان پس از رفع محدودیت استفاده خواهند کرد.

سخنگوی صنعت برق کشور اضافه کرد:از پیش از ورود به دوره اوج بار برنامه ریزی شده بود تا صنایع به صورت داوطلبانه مصرف خود را در بازه زمانی اوج مصرف کاهش دهند.

رجبی مشهدی در پایان تصریح کرد: هوا هفته آینده گرم می‌شود و نیازمند کمک و همراهی مشترکان هستیم. قطعا اگر محدودیتی صورت بگیرد براساس جداول است.

سخنگوی صنعت برق کشور بیان کرد:از اواخر هفته گذشته، محدودیت‌های صنایع سیمان و فولاد کاهش یافته و فعالیت این صنایع یک شیفت کاری در شب، بدون محدودیت اعلام شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۱ مرداد ۱۴۰۰
سه ماه دیگر گاز کم می اید دوباره ۴ ماه دیگر هوا آلوده است و بهانه ها همچنان وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۶:۳۵ ۰۱ مرداد ۱۴۰۰
شما میخواستین قیمت و ببرین بالا که بردین دارین نون اون بدبخت بیچاره های که به عنوان کارگر فصلی می نامید و تخته میکنید بترسید از خدا کم کم آه این مردم دامنتونو میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۱ مرداد ۱۴۰۰
مملکت ما دوتا رئیس جمهور داره وضعیت اینه ۳ تا دیگه هم بیاد به کمکمون وضعیت بازم همینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۱ مرداد ۱۴۰۰
جدا عجب مسئولین ما از اب کره میگیرن هر لحظه دنبال یه بهانه میگردن واسه گرون کردن اجناس روزقیامت را میخواهید چیکار کنیدبینم اون موقع هم از دست خدا میتونید فرار کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۱ مرداد ۱۴۰۰
قیمت سیمان به بهانه برق شد کیسه 80تومان مشگل برق حلم بشه دیگه سیمان ارزان نمیشه
آخرین اخبار