درآمد عملیاتی شرکت ایرانی تولید اتومبیل (سایپا) به ۱۶ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان در سال مالی ۹۹ رسیده که نشان از رشد ۱۶ درصدی درآمد‌های عملیاتی این شرکت دارد.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صورت‌های مالی تلفیقی حسابرسی شده ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹ شرکت ایرانی تولید اتومبیل، با نماد خساپا در تاریخ ۳۰ تیر ۱۴۰۰ منتشر شد.


بیشتر بخوانید

سودی دست سهامداران "خپارس" را نگرفت


طبق بررسی‌های انجام شده از صورت‌های مالی شرکت ایرانی تولید اتومبیل، درآمد عملیاتی این شرکت از ۱۴ هزار و ۳۰۳ میلیارد تومان در سال مالی ۹۸، به ۱۶ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان در سال مالی ۹۹ رسیده که نشان از رشد ۱۶ درصدی درآمد‌های عملیاتی شرکت دارد.

همچنین زیان خالص شرکت در سال مالی ۹۹ به رقم ۵ هزار و ۷۶۶ میلیارد تومان رسید که نشان از افزایش ۱۲۹ درصدی این زیان نسبت به سال مالی قبل دارد؛ این بدین معنی است که این شرکت در سال مالی ۹۹ به ازای هر سهم ۲۹/۵ تومان زیان ساخته است.

بررسی جزئیات درآمد‌های عملیاتی و بهای تمام شده شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا نشان می‌دهد که سود ناخالص شرکت از دو محل فروش داخلی و صادراتی بوده که در مجموع یک هزار و ۶۶۶ میلیارد تومان منفی بوده و به شرکت زیان تحمیل کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار