دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: تا کنون دستورالعملی در خصوص تزریق واکسن کرونا برای معلمان و دانشجویان به دانشگاه علوم پزشکی صادر نشده است.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به اخبار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت در خصوص این که از اول مرداد ماه واکسیناسیون معلمان و دانشجویان آغاز می‌شود گفت: تا کنون دستورالعملی در خصوص این که این گروه، هدف برنامه واکسیناسیون قرار گیرند ابلاغ نشده است و به محض این که دستورالعمل واکسیناسیون این گروه هدف به دانشگاه علوم پزشکی ابلاغ شود تزریق واکسن در دستور کار قرار می‌گیرد.

او با اشاره به این که پیش بینی می‌شود تقریبا تا دو هفته آینده واکسیناسیون گروه سنی ۵۰ سال به بالا در استان به پایان برسد افزود: بعد از گروه سنی بالای ۵۰ سال، واکسیناسیون بیماران پر خطر زیر ۵۰ سال در برنامه واکسیناسیون قرار می‌گیرد.

شریف زاده با اشاره به این که روز گذشته ۳ هزار و ۵۲۳ نفر واکسینه شده اند اظهار کرد: پوشش واکسیناسیون کرونا در استان به ۱۱.۶ درصد رسیده است که نسبت به شاخص کشوری بالاتر است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی با اشاره به این که واکسیناسیون دانشجویان علوم پزشکی بیرجند تا پایان مرداد ماه تکمیل می‌شود اظهار کرد: واکسیناسیون دانشجویان ترم‌های اول و دوم دانشگاه علوم پزشکی که هنوز وارد بیمارستان نشده اند از اول مرداد ماه آغاز می‌شود.

او ادامه داد: تمام واکسن‌هایی که برای گروه‌های هدف تزریق می‌شود به لحاظ علمی معتبر و مورد تأیید کمیته اخلاق است.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار