کولیوند گفت: امروز در هر ساعت ۳۰۰ دوز واکسن کرونا توسط سازمان اورژانس تزریق کرده ایم و ازدحام در برخی محوطه‌ها را از بین بردیم.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در گفت وگو با شبکه خبر درباره تزریق واکسن کرونا گفت: امروز هر ساعت ۳۰۰ دوز واکسن کرونا تزریق کرده ایم و محوطه های تزریق واکسن که دارای ازدحام بودند را از بین بردیم وشرایط خوب و نظم و ترتیب خوبی که نیاز به خدمت برای واکسیناسیون بود اعمال شد.

او افزود: همکاری سازمان اورژانس کشور به صورت شبانه روزی است و تا جایی که مردم بر اساس نوبت هایی که داده شده مراجعه کنند، حتما واکسیناسیون آنها را انجام می دهیم  و با کمال میل در خدمت مردم هستیم تا بتونیم سلامت مردم را تضمین کنیم.


بیشتر بخوانید


کولیوند اضافه کرد: ۱۸ محل را به صورت تجمیعی و به صورت اختصاصی برای همکاران اورژانس در نظر گرفته ایم ما به جای اینکه در خانه استراحت کنند در زمان استراحتشان به واکسیناسیون  کرونا کمک کنند.

او در پاسخ به اینکه در مراکز اورژانس هم واکسیناسیون انجام خواهد شد، گفت: اورژانس بدلیل اینکه جزء فوریت های پیش بیمارستانی است، بین ۱۸ تا ۲۰ مرکز را مشخص کرده و آن را از طریق سامانه به اطلاع مردم رساندیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.