راننده سواری با حرکت خودروی خود در حالی که راننده کامیون روی کاپوت آن قرار گرفته بود، صحنه ای عجیب را در اتوبان رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی تکان دهنده که به تازگی منتشر شده است صحنه‌ای عجیب را در یکی از اتوبان‌های کشور هند به تصویر می‌کشد. در این ویدئو راننده یک خودروی سواری در حالی که یک نفر روی کاپوت او قرار گرفته با سرعتی زیاد در حال رانندگی در اتوبان دیده می‌شود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این اتفاق در کانپور هند رخ داد.

براساس این گزارش، این اتفاق پس از آن رخ داد که این خودروی سواری با کامیون متعلق به مردی که روی کاپوت قرار داشت تصادف کرد. پس از درگیری میان این دو راننده، ظاهرا راننده سواری قصد فرار داشت که راننده کامیون برای جلوگیری از فرار او خود را روی کاپوت خودروی سواری انداخت. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود در حالی که این راننده روی کاپوت دراز کشیده، راننده جوان بی اعتنای به در معرض خطر بودن وی با سرعت زیادی در اتوبان حرکت می‌کند. در صحنه موجب حیرت بسیاری از رانندگان عبوری شد و برخی با زدن بوق به راننده سواری اعتراض کردند.


بیشتر بخوانید


پس از انتشار گسترده این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی پلیس هند از جستجو‌های خود برای شناسایی و بازداشت راننده خاطی خبر داد. یک افسر پلیس هند در این باره گفت: «پس از داغ شدن این ویدئو ما تحقیقات و بررسی‌های خود برای شناسایی این راننده را آغاز کرده ایم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۲۰ ۰۱ مرداد ۱۴۰۰
یعنی نمی تونست شماره پلاک خودروی سواری رو به پلیس بدهد تا به جرمش رسیدگی کند باید می پرید روی کاپوت خودروی سواری !!!! .
آخرین اخبار