ترافیک چند کیلومتری در محور‌های مازندران نشان دهنده کنترل سخت‌گیرانه پلیس و کم لطفی برخی مسافران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ هادی عبادی سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه ترافیک سنگین همزمان با اعمال ممنوعیت تردده‌ها در محور‌های این استان ثبت شده بود، گفت: ایجاد ترافیک چندکیلومتری در مبادی ورودی مازندران نشان می‌دهد پلیس به صورت جدی این محدودیت‌ها را اعمال می‌کند، اما متاسفانه برخی‌ها این محدودیت‌ها را جدی نمی‌گیرند.

او افزود: بیش از ۷ هزار دستگاه خودرو که با پلاک غیربومی قصد ورود به مازندران را داشتند اعمال قانون یا به مبدا بازگردانده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به حجم زیاد ورود خودرو‌ها به مبادی ورودی استان گفت: تذکر به مسافرانی که قصد ورود به استان را دارند انرژی زیادی از ماموران می‌گیرد، اما پلیس به وظیفه خود عمل می‌کند.


بیشتر بخوانید:



سرهنگ هادی عبادی با بیان اینکه کنترل جدی محور‌ها در دستو کار پلیس مازندران قرار دارد، افزود: راضی کردن رانندگان ۳هزار و ۸۲۱ دستگاه خودروی غیر بومی به بازگشت به مبدا خود فقط در چند ساعت کار بزرگی است که ماموران پلیس راه مازندران انجام دادند و نادیده گرفتن این اقدامات کم لطفی به تلاش‌های پلیس است.

او افزود: رانندگان ۳هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو با پلاک غیر بومی نیز متاسفانه به محدودیت‌ها بی توجه بودند و همه آن‌ها اعمال قانون شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران به کسانی که قصد سفر به مازندران دارند توصیه کرد وارد مبادی ورودی استان نشوند چرا که ماموران پلیس راه حتما از ادامه سفر آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.