اعمال محدودیت‌های تردد از ۲۸ تیر شروع و تا ۷ صبح دوشنبه (۴ مرداد ماه) ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ اسماعیل خوشوقت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی این استان گفت: طرح محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۸تیر ماه شروع و تا ۷ صبح دوشنبه مورخ ۴ مرداد ماه ادامه دارد.
 
سرهنگ خوشوقت افزود: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به تدابیر ویژه‌ای که برای کنترل آمد و شد در این چند روز پیش بینی شده، ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی با پلاک‌های غیر بومی و همچنین خروج از آن‌ها ممنوع است.

او بیان کرد: در اجرای این طرح جریمه یک میلیون تومانی برای شهر‌های قرمز و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای شهر‌های نارنجی پیش‌بینی شده است.
 
خوشوقت با اشاره به اینکه همه مسیر‌ها و جاده‌های برون شهری توسط دوربین‌های مستقر در معابر کنترل می‌شوند، گفت: کسانی که با پلاک‌های غیر بومی در جاده‌ها تردد داشته باشند، اعمال قانون می‌شوند و محدودیت‌هایی که در معابر شهری وجود دارد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد به قوت خود باقی است.

او افزود: کسانی که در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها با پلاک‌های غیر بومی حضور داشته باشند، حتماً توسط تیم‌های کنترلی که از طریق پلیس راهور در حال گشت زنی هستند اعمال قانون می‌شوند.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بیان کرد: جریمه‌های رانندگی در معابر شهری استان ۲۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده و متاسفانه در شب گذشته اولین شب اجرای طرح اعمال محدودیت‌های کرونایی تعدادی از رانندگان اعمال قانون شدند.

خوشوقت ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم با پلیس از ابتدای طرح محدودیت کرونایی تاکنون گفت: تیم‌های پلیس راه در مبادی ورودی استان مستقر هستند و کسانی که با پلاک غیر بومی قصد ورود به شهر‌های استان را داشته باشند، حتما اعمال قانون می‌شوند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.