توفان دیروز در هرمزگان۳۰میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های برق وارد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، توفان دیروز۳۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق هرمزگان خسارت زد.

هاجر عبدی،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: وقوع توفان روز گذشته (۲۹ تیرماه) در شهرستان‌های بندرعباس، بندرخمیر و قشم باعث خسارت ۳۰ میلیارد ریالی به شبکه و تاسیسات توزیع برق استان شد.

عبدی افزود: تندباد شدید که در ساعت‌های بعدازظهر (روز سه شنبه) به وقوع پیوست، باعث شکسته شدن بیش از ۱۰۰ اصله پایه ۲۰ کیلوولت فشارضعیف و روشنایی معابر و ۱۵ دستگاه ترانسفورماتور شد.
وی اضافه کرد: با اقدام به موقع نیرو‌های عملیاتی مدیریت‌های برق بندرخمیر، قشم و نواحی چهارگانه بندرعباس بسیاری از خاموشی‌های ناشی از توفان برطرف شده و مناطق باقی‌مانده نیز تا ساعت‌های آینده برق دار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان افزود: همچنین عملیات اصلاح و بازسازی شبکه‌های آسیب دیده برق استان بلافاصله پس از وقوع توفان آغاز شده تا ساعت‌های آینده شبکه به حالت پایدار باز خواهد گشت.

او گفت: در حال حاضر شرکت توزیع برق هرمزگان با تمام ظرفیت نیرو‌های بهره برداری و با استفاده از تمام تجهیزات و ماشین آلات در حال رفع خسارت‌های وارد شده هستند

انتهای خبر /ز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار