رئیس پلیس راهور استان مرکزی از اجرای طرح محدودیت ترافیکی تعطیلات پایان هفته در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ سید علی حسینی رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: برابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه تردد‌های بین استانی از ساعت ۱۸ بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۸ تیرماه تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۴ مرداد ممنوع است.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه کلیه مجوز‌های صادره از سوی فرمانداری‌ها تا پایان هفته آینده اعتبار ندارد، افزود: در این مدت علاوه بر اعمال قانون خودرو‌ها در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها، محدودیت‌های جدید کرونایی در فاصله بین شهر‌ها هم توسط دوربین اعمال قانون بصورت هوشمند انجام می‌گیرد.

او اضافه کرد: ممنوعیت تردد به شهر‌های قرمز و نارنجی به قوت خود باقی است و در صورت رعایت نکردن ممنوعیت‌های تردد، برابر قانون جریمه ورود و خروج از شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و به شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان است.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی با اشاره به ممنوعیت کامل ورود و خروج به استان‌های تهران و البرز تصریح کرد: بنابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا کلیه ورودی‌ها و خروجی‌های این دو استان بسته است و هیچ وسیله‌ای حق ورود و خروج به این استان‌ها را ندارد.

او ادامه داد: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ساعت ۳ بامداد برای همه شهر‌ها با همان جریمه ۲ میلیون ریالی در حال اجرا بوده و در این ایام هم اجرا خواهد شد و علاوه بر رصد میدانی توسط واحد‌های گشتی پلیس، در درون شهر‌ها نیز به صورت هوشمند توسط دوربین‌های نظارتی انجام خواهد شد.

شرهنگ حسینی در پایان به شهروندان توصیه کرد: ضمن تاکید به رعایت قانون و مقرارت رانندگی از تردد‌ها و مسافرت‌های غیر ضرور خودداری کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.