محدودیت‌های ترافیکی به صورت مقطعی و در مسیر‌های منتهی به راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در استان مرکزی اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ سید علی حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی با اشاره به اجرای تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن گفت: محدودیت‌های ترافیکی به صورت مقطعی و در مسیر‌های منتهی به رژه خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن ماه در نقاط مختلف استان اجرا می‌شود.

سرهنگ حسینی با تبریک فرا رسیدن جشن چهل و دومین سالگرد با شکوه انقلاب اسلامی افزود: در هر شهر محدودیت ترافیکی مسیر‌ها از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی همان شهر به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

او اضافه کرد: این محدودیت‌های ترافیکی در اراک در حد فاصل میدان مقاومت به سوی خیابان بهار، خیابان مهارت تا پل آزادگان، خیابان هپکو تا میدان جهاد و از میدان جهاد تا مصلای بیت المقدس این کلان شهر اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی بیان کرد: برابر هماهنگی‌های انجام شده، هیچ خودروی در مسیر‌های این رژه با شکوه اجازه پارک ندارد و خودرو‌های پارک شده در مسیر‌های مورد نظر با جرثقیل به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

او ادامه داد: از شهروندان انتظار داریم علاوه بر رعایت محدودیت‌های ترافیکی و انجام کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، مانند همیشه با مأموران پلیس به عنوان خدمتگزاران خود، همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی تاکید کرد: ماموران این نیرو با همکاری دیگر عوامل انتظامی به منظور هر چه بهتر برگزار شدن رژه خودرویی و موتوری در روز خاطره ساز و حماسی ۲۲ بهمن، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی لازم را در مناطق مختلف استان مرکزی به اجرا در خواهند آورد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.