هنگامه پروین ، از آغاز به کار دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در خرمشهر و رسیدن شمار مراکز واکسیناسیون این شهرستان به ۱۰ مرکز خبر داد.

هنگامه پروین مدیر شبکه بهداشت خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: صبح امروز با همکاری فرمانداری خرمشهر دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در کانون فرهنگی شهید فهمیده یا همان تالار غدیر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و  فاصله گذاری اجتماعی آغاز به کار کرد.

او افزود: این مرکز برای رفاه حال شهروندان و تسریع در انجام واکسیناسیون گروه هدف اعلام شده با ظرفیت ۲۰۰‌ نفر، در بلوار جانباز، خیابان جمهوری، آماده واکسیناسیون همشهریان  است.

مدیر شبکه بهداشت خرمشهر  در ادامه به لیست مراکز تزریق واکسن کرونا برای گروه های هدف اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی آبادان در شهرستان خرمشهر، اشاره کرد و گفت: پیش از این نیز واکسیناسیون در سالن اجتماعات اداره بهزیستی جنب پل قدیم، مرکز خدمات جامع سلامت شهید موسوی، واقع در بلوار آبادان خرمشهر، مرکز خدمات جامع سلامت امام جعفر صادق (ع) ، واقع در بلوار جانباز بعد از استادیوم جهان آرا و خدمات جامع سلامت طالقانی، واقع در سی متری انجام می شود.

او همچنین به واکسیناسیون در سطح روستا اشاره کرد و از مراکز خدمات جامع سلامت امام علی(ع) در مینوشهر، مراکز خدمات جامع سلامت روستاهای کفیشه، منیخ، جدیده، مرکز امام حسین در سرحانیه سفلی و مرکز ستونگر در کوی عباره به عنوان مراکز تعیین شده برای واکسیناسیون روستاییان خرمشهری یاد کرد.

پروین در رابطه با ساعت کاری این مراکز نیز بیان کرد: این مراکز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳  فعالیت می کنند و سالن اجتماعات اداره بهزیستی  همه روزه حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها علاوه بر تزریق واکسن در شیفت صبح، در شیفت بعدازظهر از ساعت ۱۹ تا ۲۱  فعال است.

مدیر شبکه بهداشت خرمشهر با بیان اينکه واکسیناسیون افراد ۵۰ سال به بالا در شهرستان خرمشهر از بیست و چهارم تیر آغاز شد، افزود: همشهریان برای انجام واکسیناسیون کرونا حتما در سامانه salamat.gov.ir  ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.