سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: مراکز واکسیناسیون شهرستان آبادان ،آمادگی کامل جهت تزریق روزانه واکسن کرونا به ۲۵۰۰نفر را دارد.

توفیق عنافچه سرپرست مرکز بهداشت آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:کار واکسیناسیون گروه سنی ۵۰سال به بالا از دیروز  در شهرستان آبادان آغاز شد.

او ادامه داد: تعدادگروه سنی ۶۰سال به بالا ،بیش از ۱۵هزار نفر و گروه سنی ۵۰تا ۵۹سال  بیش از ۲۵هزار نفر است که تاکنون تقریبا ۴۰هزار نفر ازاین تعداد واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

عنافچه بابیان اینکه بیش از ۱۵۰۰نفر در شهرستان آبادان واکسینه شدند ،عنوان کرد:پیش بینی می شود که روزانه تقریبا ۲۵۰۰نفر واکسن کرونا را دریافت کنند و ما ظرفیت این کار را در آبادان داریم هم چنین ۳هزار دوز واکسن کووید۱۹ امروز آماده تزریق به جامعه هدف است.

او درخصوص زمان فعالیت مراکز واکسیناسیون و نشانی آنها تصریح کرد:  همشهریان جهت دریافت واکسن کرونا می توانند به مراکز  واکسیناسیون به نشانی مرکز واقع در ۴۰متری ذوالفقاری ،مدرسه حمزه سیدالشهدا،مرکز تجمیعی مقابل اداره آموزش و پرورش آبادان و مرکز شهید صادقیان مراجعه کنند و از ساعت ۷صبح الی ۷بعدازظهر  این مراکز به صورت مستمر فعال هستند.

عنافچه اضافه کرد:تعداد افراد گروه سنی ۵۰سال به بالا بسیار زیاد است و خوشبختانه توانایی انجام واکسیناسیون این گروه سنی را داریم و بزودی سهمیه جدیدی از واکسن کرونا وارد آبادان خواهد شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.