شکرالله سلمان زاده گفت: رعایت موارد بهداشتی توسط مردم نقش موثری در ثبوت شیب نزولی ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان دارد.

شکرالله سلمان زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، گفت:حدود ۱۰۰۰ دوز واکسن ایرانی کرونا را دریافت کردیم که درحال تزریق آن‌ها به مردم هستیم، اما تعداد این واکسن‌ها بسیار کم است و امیدواریم در روز‌های آینده تعداد بیشتری واکسن دریافت کنیم.

او افزود:دیروز محموله بسیارخوبی از واکسن چینی دریافت کردیم و واکسیناسیون گروه سنی ۶۵سال به بالارا آغاز نمودیم.

این مقام مسئول درخصوص مراجعه گروه هدف جهت دریافت واکسن کرونا عنوان کرد:افرادی که برای آن‌ها پیامک ارسال میشود حتما در زمان مقرر جهت دریافت واکسن کووید۱۹ به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در روز‌های گذشته آمار ابتلا به کرونا در منطقه همراه با افت و خیز فراوان بوده است و مردم هرچه بیشتر موارد بهداشتی را رعایت کنند شیب نزولی ابتلاء به کرونا ادامه پیدا خواهد کرد.

او ادامه داد: تردد‌هایی که به دلیل تجارت و‌کار با استان‌های همجوار انجام میشود احتمال ورود و گسترش دلتا کرونا در منطقه را بیشتر می‌کند.

سلمان زاده تصریح کرد: مردم باید هوشیار باشند و فرض کنند که دلتا کرونا در منطقه وجود دارد و باید در هر صورت موارد بهداشتی را رعایت کنند و به هیچ وجه بدون ماسک از منزل خارج نشوند.

او در خصوص انجام اقدامات پیشگیرانه از ابتلا به دلتا کرونا در مراکز تجاری بیان کرد: در پاساژ‌ها و مراکز تجاری باید به طور کامل دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود و ورود به هیچ مغازه‌ای بدون ماسک انجام نشود وتهویه مناسب باید صورت بگیرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.