امام جمعه کرمان گفت: ورزش برای ایرانی‌ها به یک جریان مثبت تبدیل شده و ضمن تأثیر بر روحیه سلامت،غیرت و حمیت جوانان، مورد تأکید نگاه دینی ما است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دیدار سردار قاسم قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران با وی، حوزه ورزش را میدان ورزش و پهلوانی عنوان کرد و گفت: این میدان به شدت نیازمند این است، روحیه بچه‌های رزمنده و دفاع مقدسی به آن تزریق شود که خودش بسیار مهم و مغتنم است.

او افزود: شاید امروز درصد قابل توجهی از مسیر پهلوانی و مسیر پیروزی‌های در میدان زمانی اتفاق می‌افتد که امثال شما در ورزش حضور داشته باشید و برنامه ریزی کنید.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: تجربه شما رزمندگان و ایثارگران در مدل خودش با یک رویکرد دیگر در ورزش می‌تواند جایگاه ما را در دنیا ارتقاء بخشد.

او بیان کرد: برای موفقیت همکاران شما در سرویس دادن به سیستمی که دنبال نتیجه آن هستند و ورزشکارانی که خود را برای صحنه مبارزه جهانی آماده می‌کنند، به سهم خود دعای خیر داریم و از خدواند تبارک و تعالی آرزوی موفقیت‌های بیشتر و بزرگتر را داریم.

امام جمعه کرمان ضمن خوشامدگویی به سردار قاسم قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران به واسطه سفر به کرمان، گفت: سلام مخصوص مرا به وزیر ورزش و جوانان برسانید، من از وی خاطرات خوشی دارم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با تأکید بر اینکه سلطانی فر انصافاً مرد زحمت کش و متدینی است، ابراز امیدواری کرد: خداوند جایگاه ورزش کشور را که خیلی از جوانان (چه در ورزش‌های فردی و چه در ورزش‌های تیمی و جمعی) به آن دل بسته اند، ارتقاء بخشد و استان ما نیز سهم قابل توجهی در ورزش‌های مختلف با توجه گستردگی استان داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: ورزش و ورزشکاری روی روحیه سلامت، غیرت و حمیت جوانان تأثیر دارد و این روحیه مورد تأکید نگاه دینی ما است و امیدوارم شما نیز که خودتان جوانان روز‌های سخت بوده اید و همچنان با همان روحیه مانده اید، بتوانید این را به نسل فعلی منتقل کنید تا ورزش سیر تکاملی خود را در حوزه‌های مختلف طی کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود: امروز ورزش نه برای جوانان و ورزشکاران بلکه برای تمام ایرانی‌ها به یک جریان مثبت تبدیل شده است و وقتی یک مسابقه برگزار می‌شود از هر سن و قشری این مبارزه را می‌بیند و قلبشان با ورزشکاران است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار