فراخوان هفتمین مهرواره فصلی عکس کانون با موضوع «آب»، «تابستان و سایه‌ها» منتشر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، هفتمین مهرواره فصلی عکس به‌منظور به تصویر کشیدن ویژگی‌ها و ابعاد مختلف فصل تابستان با موضوع «آب»، «تابستان و سایه‌ها» برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان گروه‌های سنی نونگاه (۱۲+ سال)، نوجوان (۱۵+ سال)، اعضای ارشد ۱۹ تا ۲۲ سال و مربیان و کارشناسان کانون می‌توانند در این رویداد هنری شرکت نمایند.


بیشتر بخوانید


این رویداد در دو مرحله استانی و کشوری برگزار خواهد شد و هر شرکت‌کننده می‌تواند ۱۰ قطعه عکس را تا ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۰ به دبیرخانه‌های استانی ارسال کند.

بر همین اساس نتایج داوری در مرحله استانی ۲۰ شهریورماه اعلام می‌شود و برگزیدگان کشوری پایان مهرماه ۱۴۰۰ معرفی خواهند شد.

در همین حال دبیرخانه مرکزی هفتمین مهرواره عکس، پس از دریافت آثار از استان‌ها در مرحله دوم داوری در هر گروه سنی پنج نفر را به عنوان برگزیده و در هر بخش پنج اثر را هم شایسته تقدیر انتخاب و اعلام خواهد کرد.

انجمن عکاسان نوجوان کانون هدف از برگزاری این مهرواره را «تقویت و پرورش مهارت خوب دیدن، دوباره دیدن و توجه به پدیده‌های محیط پیرامون»، «توجه و دقت به زیبایی‌های طبیعت با تکیه بر جغرافیای بومی و محلی استان‌ها و شهرها» و «ثبت نگاه روشن و صادقانه‌ی نوجوانان عکاس نسبت به آداب و رسوم و آیین‌های مذهبی» اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود نمایشگاهی از آثار برتر در سامانه کانون مجازی به نشانی kpf.ir در دید عموم قرار خواهد گرفت.

علاقمندان برای آگاهی بیشتر از شرایط شرکت در هفتمین مهرواره عکس کانون می‌توانند به پایگاه خبری کودک و نوجوان به نشانی kanoonnwes.ir مراجعه کنند و در صورت لزوم با شماره‌های ۸۸۹۷۱۲۸۸-۰۲۱، ۸۸۹۷۱۲۸۹-۰۲۱ و ۸۸۹۵۴۸۶۶-۰۲۱ داخلی ۱۲۲ و یا شماره همراه ۰۹۱۲۱۵۴۱۱۸۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار