حسن عمیدی درباره علت تعطیل نشدن کارکنان شرکت پست توضیحاتی داد.

حسن عمیدی مدیر روابط عمومی شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر علت باز بودن بخش عملیاتی این شرکت در دوران تعطیلات ۶ روزه ادارات اظهار کرد: بخش عملیاتی و اجرایی شرکت ملی پست در ایام تعطیلات باز است و به هموطنان خدمات رسانی می‌کند.

عمیدی بیان کرد: در این تعطیلات ۶ روزه که به دلیل گسترش ویروس کرونا ادارات تعطیل هستند، شرکت پست تعطیل نیست و همکاران ما در این مدت اخیر نشان داده‌اند که همراه با بخش‌های مختلف خدمات رسان به هم وطنان خدمات رسانی کرده‌اند.

او با بیان اینکه در دوران کرونا حجم مرسولات پستی افزایش چشمگیری پیدا کرد گفت: این روز‌ها هموطنان از پست استفاده بیشتری می‌کنند و همکاران ما تلاش دارند که بدون وقفه بسته‌ها و مرسولات هموطنان را به دستشان برساند.


بیشتر بخوانید


عمیدی بیان کرد: در ۲ سال اخیر بیش از سه هزار نفر از همکاران ما به کرونا مبتلا شدند و پست مانند کادر سلامت در حال مبارزه با این ویروس است و درخواست داریم که مسئولان مربوطه برای واکسیناسیون این قشر تمهیدات لازم را بیاندیشند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پست افزود: بخش عملیاتی ما در این شش روزه مانند گذشته فعال است و به مردم خدمات رسانی می‌کند و ما مطالبه داریم که واکسیناسیون پستچی‌ها بعد از کادر درمان انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار