نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: تلاش نیرو‌های بسیج در مقابله با ویروس کرونا چشمگیر بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار غلامرضا رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در سفر به استان سمنان با آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

آیت الله شاهچراغی در این دیدار با بیان اینکه بسیج نهادی مقدس و پاک بوده و ورود نیرو‌های بسیج به هر موضوعی سبب خیر بوده است گفت: تلاش نیرو‌های بسیج در بحث مقابله با ویروس کرونا چشمگیر بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج نیرویی ویژه و دانشگاهی انسان ساز است تصریح کرد: نیاز است تا فعالیت‌های بسیج از لحاظ کمی و کیفی رشد بیشتری پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: وظیفه نیرو‌های مردمی بسیج خدمت به مردم بوده و تقویت کادرسازی و مشارکت مردمی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بسیج در همه حوزه‌ها تاکنون سرآمد و پا به کار بوده است افزود: خروجی کار شما انسان سازی بوده و نیاز است شاخصه ولایت مداری در اقشار مختلف این سازمان بیش از پیش تقویت گردد.

سردار غلامرضا رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور هم در این دیدار با بیان اینکه بسیج نیرویی مردمی با تکیه بر هدایت‌ها و رهنمود‌های رهبری برای خدمت به مردم است گفت: تمرکز بسیج برای تقویت پاسخگویی به نیاز‌های مردم بر شبکه سازی و کادرسازی است.

وی افزود: پیاده سازی نرم افزار اسلام ناب با مشارکت مردم امکان پذیر بوده و این سازمان از همه توان برای تربیت نیرو‌های انقلابی و ولایی استفاده خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه عملکرد نیرو‌های بسیج در دوران مقابله با کرونا بسیار مطلوب بوده است افزود: حضور نیرو‌های بسیج در طرح شهید سلیمانی سبب کنترل خوب بیماری کرونا شده بود که البته با روند افزایشی بیماری در کشور این طرح ادامه دار خواهد بود.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم با وزارت بهداشت در جهت ایجاد مراکز واکسیناسیون عمومی به عمل آمده و بسیج از همه توان برای افزایش همکاری‌ها استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.