فرماندار خوسف گفت: شهرستان خوسف معبر تردد اشرار و قاچاقچیان کشور است که باید به عنوان مرزبان کشور در حوزه کشف مواد مخدر  نقش ایفا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آخوندی فرماندار خوسف گفت: شهرستان خوسف با توجه به وسعت، پراکندگی و کویری بودن در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید مشابه شهرستان‌های مرزی و به صورت ویژه دیده شود.

او با اشاره به اینکه  مواد مخدر  می تواند در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی آسیب زیادی به جامعه وارد کند افزود: برای مبارزه با این آسیب اجتماعی باید اقدامات زیادی انجام شود.

آخوندی گفت: علی رغم اینکه شهرستان مرزی نیستیم، ولی دو سوم شهرستان خوسف کویر و معبر تردد اشرار و قاچاقچیان کشور است که باید به عنوان مرزبان کشور در حوزه کشف مواد مخدر  نقش ایفا کند.

فرماندارخوسف بیان کرد: گرایش مصرف مواد مخدر از مواد سنتی به سمت مواد صنعتی رفته و متاسفانه بازگشت افراد گرفتار سخت‌تر شده است لذا نظارت خانواده‌ها و دستگاه‌های متولی باید بیشتر شود تا علاوه بر مقابله با تردد مواد مخدر، نظارت بر اماکن توزیع مواد مخدر تلاش شود.

آخوندی دادمه داد: شهرستان خوسف با توجه به نزدیک بودن به مرکز استان آسیب‌های متاثر از استان هم در حال شکل گیری است لذا شهرستان خوسف باید شهرستان ویژه در امر مبارزه با مواد مخدر باشد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار