آثار برتر محله همدل استان بوشهر برگزیدگان مهرواره محله‌ همدل استان بوشهر در سطح استان معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جلسه داوری آثار رسیده به جشنواره مهرواره‌ محله همدلی با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، فاطمه کرمپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضاء کمیته داوران در تالار اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

پس از بررسی‌های صورت گرفته و احتساب معدل امتیاز‌های داوری و پیامک‌های مردمی استان بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری با کسب ۹۰ امتیاز به عنوان نخست استانی دست یافت و به مرحله کشوری راه یافت.

اکرم غیب اللهی با کسب ۸۴ و مصطفی بدری با کسب ۸۲ امتیاز رتبه‌های دوم و سوم مهرواره‌ محله‌ همدلی استان بوشهر را به دست آوردند.

جشنواره «مهرواره محله همدل» رویکردی مشارکت محور در قالب انتقاد غیرمستقیم دارد که علاوه بر بیان مشکلات و کمبودها، تلاش می‌کند با فرهنگسازی طرح مشکلات و بیان مساله از سوی مردم و با احساس مسئولیت و همدلی دلسوزانه مشکل را رصد کند و برای برطرف کردن آن به  راهکار ارائه کند.


بیشتر بخوانید


سازمان تبلیغات اسلامی با ارائه این مدل جدید تلاش می‌کند تا مشکلات حوزه‌های مختلف محلات و شهر‌ها به همت خود شهروندان شناسایی شود و برای حل این مشکلات مدل گفتمانی حل مساله را نهادینه کند تا بدون دغدغه مسائل یاد شده برطرف و زمینه توسعه در ابعاد مختلف مهیا شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.