سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره بازی تیمش برابر استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم. می‌دانم استقلال شرایط خوبی دارد، اما امیدواریم بازیکنان ما با توجه به انگیزه‌ای که دارند خوب کار کنند و فضا‌ها را ببندند و به حریف موقعیت گلزنی ندهند. در نهایت امیدوارم بتوانیم از استقلال امتیاز بگیریم. استقلال شرایط خوبی دارد و بازیکنان این تیم می‌توانند هر لحظه برای ما مشکل ساز شوند. امیدوارم با امتیاز از زمین خارج شویم، زیرا در این صورت کمک زیادی به ماندن خودمان در لیگ برتر می‌کنیم.

فکری درباره تقابلش با استقلال که در نیم فصل اول هدایتش را بر عهده داشت گفت:خدا را شکر هر جا کار کردم، بازیکنانی که در اختیار داشتم و شاگردم بودند با تمام وجود برای تیم به میدان رفتند. در هر تیمی که هستم به بازیکنانم می‌گویم که هر زمان مقابل تیم من بازی کردند بهترین عملکرد را داشته باشند تا به من انگ زده نشود و نگویند که بازیکنان سابقم کم کاری کردند. من در نیم فصل گذشته استقلال بودم و خوشحال می‌شوم بازیکنانم را دوباره ببینم. نفس فوتبال خوب است و جدا از نتایج، دیدار‌ها لذت بخش هستند. امیدوارم فردا، دور از مسائل حاشیه‌ای فوتبال خوبی را ببینیم.

فکری درباره برد استقلال در دربی تهران، گفت: من به عنوان یک استقلالی از برد تیمم در دربی خوشحال هستم. اگر استقلال بازی را می‌باخت گرفتار حاشیه می‌شد، اما استقلال پس از این برد به آرامش رسید و برای بازی مقابل ما هم آماده است. برد استقلال در دربی به ضرر نفت مسجد سلیمان شد، زیرا آن‌ها با روحیه خوب پا به بازی فردا می‌گذارند. ما تیمی نیستیم که خودمان را با استقلال قیاس کنیم و امیدوارم که از این تیم امتیاز بگیریم.

او درباره اعتصاب روز گذشته استقلالی‌ها عنوان کرد: این مسائل درون خانوادگی است و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد.


بیشتر بخوانید


سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره وضعیت تیمش در هفته‌های اخیر گفت: زمانی که کار را شروع کردم ۳ بازی پشت سر هم داشتیم و از این دیدار‌ها ۷ امتیاز گرفتیم. از تیم‌های پایین جدول فاصله گرفتیم، اما در ادامه فاصله ایجاد شده میان بازی‌ها به ضرر تیم ما تمام شد. وقتی تیمی دچار مشکل مالی است، تامین منابع مالی و جمع کردن تیم سخت‌تر می‌شود. باید پاداش یا پرداختی‌هایی با طولانی‌تر شدن بازی‌ها صورت بگیرد و عدم پرداخت پول به بازیکنان باعث شد تا چند بازی را واگذار کنیم و کارمان سخت شود. البته امیدوار هستیم در ۳ بازی باقی مانده برنده باشیم و تیم را در لیگ برتر تحویل مردم مسجد سلیمان بدهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار