پلیس ژاپن سرانجام پس از گذشت چند روز المپین ناپدید شده اوگاندایی را پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منابع پلیس امروز (سه شنبه) گفتند، مردی که گویا یک ورزشکار المپیکی اوگاندایی است و از روز جمعه در اردوی آماده سازی خود در غرب ژاپن گم شده بود، در منطقه یوکایچی در استان مرکزی "میه" پیدا شد.

ژولیوس سکیتولکو، وزنه بردار اوگاندایی که برای شرکت در بازی های المپیک توکیو وارد ژاپن شده بود و در ایزومیسانو استان اوزاکا اقامت داشت، روز جمعه پس از گذاشتن یادداشتی در هتل خود مبنی بر اینکه می‌خواهد در ژاپن کار کند، ناپدید شد. مسئولان این شهر و تیم اوگاندا در تلاش بودند تا با کمک پلیس او را پیدا کنند.

مقامات شهر یوکایچی گفتند که این وزنه بردار صبح جمعه بلیط قطار سریع السیر به مقصد ناگویا را خریداری کرده بود. او تلفن همراه داشت، اما پاسپورتش در اختیارمسئولان تیم اوگاندا بود که روز ۱۹ ژوئن وارد ژاپن شده بودند. یوکایچی در حدود ۴۰ کیلومتری جنوب ناگویا قرار دارد.

یک منبع پلیس روز دوشنبه اعلام کرد، دوربین‌های مدار بسته داخل ایستگاه JR ناگویا، در حدود ۲۰۰ کیلومتری ایزومیسانو، فردی شبیه سکیتولکو را که در حال قدم زدن بود، نشان داده اند.

ناگویا پایتخت استان ایچی است که حدود ۱۵۰ نفر از مردم اوگاندا - دومین جامعه بزرگ اوگاندا‌های ژاپن - در اواخر سال گذشته در آن زندگی می‌کردند.

به گفته مقامات شهر ایزومیسانو، این وزنه بردار در یادداشتی که از خود به جای گذاشت از اعضای کاروان خود خواست که وسایلش را به همسرش در اوگاندا بدهند.

ناپدید شدن این وزنه بردار از اردوی تمرینی خود سئوالات بیشتری را در مورد ایمنی المپیک ایجاد کرده است، آن هم در زمانی که توکیو و سایر مناطق ژاپن همچنان گرفتار شیوع گسترده ویروس کرونا هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار