تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز فردا شب در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فردا شب در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز در چارچوب دیداری حساس در اراک به مصاف هم می‌روند. دیداری که هر ۲ تیم برای حضور در جمع بالانشین‌های جدول لیگ برتر و همچنین نگه داشتن امید خود به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده به پیروزی در آن بسیار نیاز دارند.

تبریزی‌ها در شرایطی به مصاف حریف اراکی خود می‌روند که تیم علیرضا منصوریان با وجود شکست در ۳ مسابقه گذشته خود، همچنان در اراک شکست ناپذیر بوده و در این شهر و در استادیوم خانگی خود شکستی را تجربه نکرده است.

این دیدار، علاوه بر تقابل ۲ سرمربی استقلالی جذابیت دیگری نیز دارد و آن هم نزدیک بودن شرایط امتیازی این ۲ تیم در جدول لیگ برتر است. تیم‌های فوتبال تراکتور و آلومینیوم که تنها ۲ امتیاز با یکدیگر فاصله دارند؛ به ترتیب با ۳۹ و ۳۷ امتیاز در رتبه‌های پنجم و هشتم جدول قرار دارند و پیروزی و کسب ۳ امتیاز این بازی می‌تواند رتبه این ۲ تیم را در جدول لیگ برتر بهبود بخشد.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز فردا شب از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم می‌روند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار