مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره شکست تیم خود مقابل گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خرمگاه، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل گل گهر سیرجان و شکست مقابل این تیم در جام حذفی اظهار کرد: به عنوان دوست و همکار به منصوریان می‌گویم این راهی که شما می‌روید به ترکستان است. اتفاقاتی در چند بازی اخیر ما و در داوری‌های آن ها افتاد که من نمی‌توانم بپذیرم.

وی ادامه داد: چرا داور بازی باید به بازیکن ما توهین کند. معذرت می‌خواهم که این جمله را به کار می‌برم، اما داور چرا به خودش چنین اجازه‌ای می‌دهد؟ اگر منصوریان این کار را نکند، من خودم به تنهایی به فدراسیون خواهم رفت تا بپرسم داور چرا به خودش چنین اجازه‌ای داده است؟ بازیکن ما به کمک داور بازی می‌گوید چرا فلان صحنه را خطا نگرفتید که او پاسخ می‌دهد شما اگر فوتبال بلد هستید، کار خودتان را بکنید و به این مسائل کاری نداشته باشید.

مربی آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: چون فوتبال ما این شرایط را نمی‌طلبد؛ شکایتمان را به کمیته اخلاق و کمیته صیانت خواهیم برد. بازی را ببینید که چه اتفاقاتی رخ داد. کرنر شد و توپ برگشت خورد و پنالتی شد. چرا چنین اتفاقاتی رخ داد؟ چرا داور باید به خودش اجازه بدهد که چنین الفاظی را به کار ببرد. اگر منصوریان این موضوع را پیگیری نکند، ما این کار را خواهیم کرد تا حق بازیکنان ضایع نشود.

خرمگاه درمورد این که کادر فنی حریف هم به داوری معترض بود، گفت: آن‌ها نظر خودشان را گفتند و ما هم نظرمان را گفتیم. ما در خصوص تیم گل‌گهر حرفی نزدیم. در مورد بازی هیچ صحبتی ندارم. چه صحبتی می‌توانم بکنم؟ مربیان و کادر فنی زحمت می‌کشند و این اتفاقات رخ می‌دهد. آقای منصوریان این راهی که می‌روید به ترکستان است! چیزی که بقیه دیده اند، نظر خودشان است و ما هم نظر خودمان را می‌گوییم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار