شرکت آنر تاریخ رونمایی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود یعنی Honor Magic۳ و ۳ Pro را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت آنر پیش از این تاریخ عرضه گوشی‌های دو قلوی پرچمدار آینده خود یعنی Magic ۳ و ۳ Pro را تأیید کرده و قرار است در ۱۲ آگوست از آن رسما رونمایی کند.

همچنین به لطف درز داده ها، اکنون اطلاعات خوبی درباره برخی از سخت افزار‌هایی که این دو تلفن ارائه می‌دهند، داریم. اما به نظر می‌رسد معرفی مشخصات امروز درباره این گوشی یکی از کامل‌ترین‌ها در این زمینه باشد.

این گوشی‌ها مستقیم از چین می‌آیند و به همین دلیل ما حدس‌هایی را درباره قیمت هر دو گوشی یافته ایم. گویا مدل وانیلی از حدود ۴۰۰۰ یوآن (۶۲۰ دلار) شروع می‌شود، در حالی که نوع دیگر، ۵۰۰۰ یوآن (۷۷۰ دلار) قیمت گذاری شده است.

مشخصات کلی سری گوشی های مجیک آنر

علاوه بر این، مدل پرو از یک دوربین سلفی زیر صفحه نمایش استفاده می‌کند که در زیر یک صفحه ۱۲۲۸p با لبه‌های منحنی قرار دارد، در حالی که Magic ۳ از یک صفحه نمایش ۶.۷۶ اینچی ۱۳۳۴ در ۲۷۷۲ پیکسل برخوردار بوده و دو دوربین سلفی نیز دارد.

معرفی مشخصات پرچمداران جدید آنر Honor Magic۳ و ۳ Pro

هنوز مشخص نیست که آیا هر دو دستگاه به تراشه Snapdragon ۸۸۸+ SoC مجهز هستند یا فقط مدل پرو از این پردازنده استفاده خواهد کرد. بر اساس این گزارش در مدل Pro ارائه شارژر سریع سیمی ۱۰۰ وات و شارژر بی سیم ۵۰ وات قطعی است.

و اما در آخر در مورد دوربین‌ها، مدل ۳ Pro دارای یک لنز تله پریسکوپ با پشتیبانی از زوم هیبریدی حداکثر ۱۰۰ برابری همراه با یک دوربین اصلی با وضوح بالا با یک سنسور بزرگ است. گوشی هوشمند Magic ۳ شرکت آنر (هانر) با چهار دوربین در پشت عرضه می‌شود و این تقریباً تمام چیزی است که اکنون از این گوشی می‌دانیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.