دبیر کل پیشین فدراسیون والیبال گفت: والیبال ما استحقاق دریافت مدال جهانی را دارد و چه جایی بهتر از المپیک.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود افشاردوست دبیر سابق فدراسیون والیبال، در خصوص ارزیابی خود از عملکرد احتمالی تیم ملی والیبال در المپیک توکیو، گفت: تیم ما حدوداً دو - سه ماه تمرین فشرده برای المپیک داشته است. تمرین‌هایی که به نوعی همزمان با لیگ ملت‌ها بود. پس از آن مسابقات، تیم ملی والیبال چند روز استراحت کرد و پس از آن هشت جلسه تمرین را پشت سر گذاشت و نهایتاً عازم توکیو شد.

او افزود: میانگین سنی تیم والیبال ما در المپیک توکیو، ۲۷.۵ است. در حالی که آمریکا، برزیل و لهستان میانگین سنی حدوداً ۳۰ سال دارند.

افشاردوست تصریح کرد: البته، ممکن است مثل بازی‌های لیگ جهانی والیبال، در برخی از مسابقات و در امتیاز‌های حساس اشتباهاتی داشته باشیم. در مجموع فکر می‌کنم تیم ما بازی‌های سختی در المپیک دارد. اگر بتوانیم از گروه خود صعود کنیم بازی پلی آف و حذفی سختی خواهیم داشت. تصور می‌کنم که آلکنو تمام توان خود را گذاشته تا تیم صعود کند و در بازی حساس پلی آف موفق شود و به جمع چهار تیم برتر المپیک برود.


بیشتر بخوانید:


دبیر سابق فدراسیون والیبال، تاکید کرد: تیم ملی والیبال کشورمان با این همه تجربه و حضور چندین دوره متوالی در لیگ جهانی و پس از سال‌ها درخشش در آسیا و بودن در جمع تیم‌های برتر جهان، استحقاق دریافت مدال جهانی را دارد.

او افزود: در حال حاضر پتانسیل والیبال ما، قرار گرفتن در بین ۱۰ تیم اول دنیا است، اما معتقدم والیبال دنیا به ما یک مدال جهانی بدهکار است. امیدوارم تیم ملی با تمرکز بر بازی‌های المپیک، بتواند حق خانواده والیبال کشور را از دنیا بگیرد. در المپیک‌ها شاهد شگفتی های زیادی بودیم. کسب مدال توسط تیم ملی غیرممکن نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار