رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از اعزام تیم دو نفره پرستاران این دانشگاه به هرمزگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   رضا فانی رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  گفت: با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری و شدت گرفتن موج پنجم بیماری کووید ۱۹ در استان‌های جنوبی کشور خصوصا استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان دو پرستار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به این استان اعزام شدند.


بیشتر بخوانید 


او بیان کرد: با توجه به تجربه موفقیت آمیز همکاران ما در سانتر کرونای استان، بیمارستان امام حسن (ع) در راه اندازی تیم تنفسی، معاونت پرستاری وزارت بهداشت در نامه‌ای تقاضای اعزام پرستاران زبده و با تجربه به استان هرمزگان به منظور آموزش و توانمندسازی پرستاران آن استان در امر مراقبت از بیماران حاد تنفسی و راه اندازی تیم تنفسی کرد.

فانی ادامه داد: به همین منظور طی فراخوانی، دو پرستار ایثارگر  آقایان «هادی لطفی» و «سجاد رحیمی» برای حضور داوطلبانه در استان هرمزگان اعلام آمادگی کردند.

او عنوان کرد: چهارشنبه ۲۳ تیرماه همکاران ما به بندرعباس اعزام شدند تا در مدت ۱۰ الی ۱۵ روز، آموزش‌های لازم را به همکاران این استان ارائه و نسبت به راه اندازی تیم تنفسی اقدام کنند.

فانی گفت : با توجه به خیز پنجم بیماری کووید ۱۹ در کشور از زحمات شبانه روزی مدیران و گروه‌های پرستاران در مقابله و مدیریت این بیماری قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.