رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اصفهان گفت: یکی از راه هایی که قطعی برق واحد‌های صنعتی به کمترین میزان برسد این است که واحد‌های صنعتی در شیفت شب کار کنند و بتوانند از یارانه تعرفه ای بهره‌مند شوند.

ایرج موفق رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: کمبود برق در واحد‌های صنعتی و آسیب‌های ناشی از خاموشی‌ گلایه این روز‌های صاحبان واحد‌های صنعتی است که دچار خسارت فراوان می‌شوند موضوعی که نه تنها منجر به زیان به واحد‌های تولیدی و صنعتی می‌شود بلکه باعث ضربه جبران ناپذیر به توسعه کشور نیز خواهد شد.

به گفته موفق  یکی از راه هایی که  قطعی برق واحد‌های صنعتی به کمترین میزان برسد این است که واحد‌های صنعتی در شیفت شب کار کنند و بتوانند از یارانه تعرفه ایی بهره‌مند شوند.

او افزود: ما به واحد‌های صنعتی اعلام کرده ایم یکی از روز‌های هفته تعطیل اعلام شود وروز جمعه که مصرف کمتر است را کار کنند .
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اصفهان گفت: ژنراتورهایی که در واحد‌های تولیدی هستند و تولیدبرق را انجام می‌دهند باید به کمک کسری برق بیایند.
او ادامه داد:  با تعامل واحد‌های صنعتی می‌توان از بحران پیش رو با حداقل آسیب عبور کرد.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار