استاندار خراسان جنوبی گفت: اعمال محدودیت‌های کرونایی در صورتی می‌تواند بیماری را کنترل کند که توسط بیشتر مردم اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی در گفتگوی ویژه خبری گفت: با قرمز شدن وضعیت کرونا در شهرستان‌های سربیشه و نهبندان طرح شهید سلیمانی با هدف کنترل کرونا ویروس در این شهرستان‌ها اجرا شد.

او با اشاره به این که محدودیت‌هایی مانند تعطیلی اصناف و پارک‌ها و محدودیت تردد از یک سو مورد تأیید مردم و از سوی دیگر موجب نارضایتی است ،افزود: عده‌ای از مردم با این دغدغه که در شرایط کنونی شب‌ها هوا گرم است و نیاز به هوای آزاد پارک‌ها دارند خواهان لغو این محدودیت‌ها و گروهی دیگر نیز با این نظر که شرایط کرونا در استان به علت عدم اجرای محدودیت‌ها است خواهان رعایت همه‌ محدودیت‌ها توسط ستاد استانی و ملی کرونا هستند.

ملانوری اظهار کرد: کرونا بحرانی است که ۱۷ ماه است مهمان دنیا شده و تاکنون هیچ بحرانی تا این میزان طول نکشیده است.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به این که دولت قدرت اعمال محدودیت‌هایی مانند محدودیت فعالیت گروه‌های صنفی، تعطیلی پارک‌ها و تالار‌ها را دارد تصریح کرد: اما این تعطیلی‌ها به تنهایی دردی را دوا نمی‌کند و در اعمال محدودیت‌ها باید به خسارتی که به واحد‌های صنفی وارد می‌شود توجه کرد.

او با اشاره به این که در پیک پنجم کرونا سرعت واکسیناسیون نسبت به پیک‌های قبلی بیشتر شده است ادامه داد: می‌توان در این پیک تغییری در تعطیلی گروه‌های شغلی ایجاد کرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.