بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص حواشی این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی قایدی بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره حواشی به وجود آمده برای تیمش گفت: با روحیه بدی وارد تمرین شدیم. نیاز به یک تبریک و احترام به خاطر شکست دادن پرسپولیس داشتیم. بحثمان پول نیست، فقط امکانات می‌خواهیم. امروز همه بازیکنان ناراحت بودند و تصمیم گرفتیم تمرین نکنیم. بهترین موقع برای این کار بود. انگار بعضی‌ها ناراحت شدند که پرسپولیس را شکست دادیم. نمی‌دانم دیگر چه صحبتی کنم.‌ای کاش به احترام هواداران، تبریک می‌گفتید.

او ادامه داد: به عشق هواداران تمرین و بازی می‌کنیم. برای باشگاه بزرگی مثل استقلال، این حواشی زشت است. باید به فکر آینده ام باشم، شغل دومی ندارم. قراردادم برای این فصل، ۹۰۰ میلیون تومان است. دلم برای بازیکنانی که مبلغ قراردادشان کم است و از کرج به تمرین می‌آیند، می‌سوزد. می‌خواهند ۵ درصد پول بدهند و بگویند که پول دادیم و به تمرین بیایید. من هنوز به این تیم بدهکارم. بحث من حرمت و احترام است و نه چیز دیگری، استقلال گناه داد، در بهترین شرایط هستیم و فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم.

قایدی ادامه داد: ۴۰ روز دیگر باید به مصاف الهلال برویم. چند بازیکن قراردادشان ۲۰ روز دیگر تمام می‌شود.‌ای کاش حداقل بتوانند قرارداد بازیکنان فعلی را تمدید کنند.

بازیکن استقلال در خصوص پیشنهادی که از الغرافه به او آمده گفت: صحبتی نشده است، اما پیشنهاد‌های زیادی از باشگاه‌های اروپا و قطر به دستم رسیده است. همه جا پیشنهاد داشتم. تصمیم آخر را باشگاه می‌گیرد. امیدوارم تصمیم خوبی گرفته شود، چون آینده ام در دست باشگاه استقلال است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محقق
۲۱:۲۱ ۲۷ تير ۱۴۰۰
کدوم شکست پنالتی که شکست حساب نمیشه توام باورت شده؟
آخرین اخبار