کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشترین میزان رطوبت هوای شهر دوگنبدان در شبانه روز گذشته ۷۲درصد گزارش شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ولی بهره‌ مند کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشترین میزان رطوبت هوای ایستگاه های منطقه امامزاده جعفر،شهرهای لیکک و دهدشت در شبانه روز گذشته نیز به ترتیب ۷۲ و۸۹ و ۶۳درصد ثبت شده است .

بهره‌ مند افزود: همچنین میزان رطوبت هوای شهرهای سردسیری یاسوج و سی سخت به ترتیب با ۵۶ و ۶۲ درصد گزارش شده است.

او ادامه داد: حداکثر دمای هوای منطقه امامزاده جعفر گچساران با چهار درجه کاهش در شبانه روز گذشته ۳۸ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

بهره مند گفت: همچنین حداکثر دمای هوای شهر دوگنبدان در ۲۴ ساعت گذشته با سه درجه کاهش نسبت به روز پیش ۳۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

او ادامه داد: در این مدت حداکثر دمای هوای دیگر شهرهای گرمسیری دهدشت و لیکک نیز با ۲ و۳ درجه کاهش ۳۸ درجه سانتیگراد بوده است.

بهره مند تاکید کرد: دمای هوای شهرهای سردسیری یاسوج و سی سخت در گرمترین زمان شبانه روز گذشته با پنج و هفت درجه کاهش به ترتیب ۳۰و ۲۸درجه سانتیگراد ثبت شده است.

او تاکید کرد: هوای ابری تا نیمه ابری رگبار پراکنده،رعد و برق و تند باد لحظه ای از پدیده های هواشناسی استان در ۲۴ ساعت آینده پیش بینی شده است.

کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود ۱۶ هزار و ۲۴۹ کیلومتر مربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.