معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند از همکاری ۱۷۶ نفر با شهرداری برای پاکیزگی سطح شهر خبر داد.

محمدزاده معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در حال حاضر ۱۷۶ نیرو در شهرستان بیرجند برای انجام خدمات شهری با شهرداری همکاری می‌کنند که ۱۲۴ نفر از آنها در بحث رفت و روب و بقیه در کار‌هایی چون سطل شوری، جمع آوری زباله، پسماند و دیگر فعالیت‌های مرتبط با این حوزه مشغول به کارند.

او افزود: عده‌ای از نیرو‌ها جمع آوری زباله‌های شهری را از ساعت ۹ شب تا ۲ بامداد در خیابان‌های اصلی انجام می‌دهند و همچنین فرعی‌های اول، یک شب در میان و فرعی‌های دوم، هفته‌ای یک بار به وسیله نیرو‌ها پاکسازی شده و رفت و روب‌ها نیز به همین صورت انجام می‌شود.

محمدزاده ادامه داد: در مورد پسماند نیز در سایت پسماند جاده شوشود، پسماند خانگی و بیمارستانی جداگانه با آهک دفن شده و یک دستگاه بولدوزر نیز به صورت ۲۴ ساعته برای انجام عملیات دفن و پسماند فعالیت می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند به بوستان کاجستان بیرجند اشاره و تصریح کرد: چند روز پیش مشکلی مبنی بر حجم بالای زباله‌های کاجستان گزارش شد که به دنبال پیگیری ها، علاوه بر سطل زباله‌های کوچک در خود پارک، سه سطل زباله بزرگ مکانیزه جایگزین کردیم که هر روز جمع آوری زباله از این سطل‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار