سری جدید هوآوی در راه است

گوشی Vanilla Huawei P۵۰ قرار است در تاریخ ۲۹ ژوئیه رونمایی شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی سی ام آرنا، اخیرا شرکت هوآوی گزارشی مبنی بر این‌که قصد دارد در ۲۹ ژوئن ۲۰۲۱ مصادف با ۷ مرداد  ۱۴۰۰مدل‌های جدید تلفن همراه هوشمند خود را به نام وانیل هوآوی پی ۵۰، پی ۵۰ پرو و پی ۵۰ پلاس معرفی کند منتشر کرده است؛ که در ادامه این مطلب شما را با برخی از خصوصیات این گوشی‌های جدید، که فاش شده آشنا می‌کنیم.

ویژگی گوشی هوشمند وانیل هوآوی پی ۵۰

بر اساس گزارش‌های گفته شده، تلفن همراه هوشمند Vanilla Huawei P۵۰ ابتدا با نسخه ۴G و تراشه Kirin ۹۰۰۰ به بازار عرضه و سپس به دلیل کمبود چیپست در ماه دسامبر به اسپندراگون ۸۸۸ منقل خواهد شد. افزون بر این مدل‌های دیگر این شرکت چینی با فناوری ۵G به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس گزارش‌ها، دوربین گوشی پی ۵۰ هوآوی شامل دو لنز شیشه‌ای دایره شکل است که گفته شده این دوربین‌ها بسیار با کیفیت هستند در پشت و دو دوربین بیضی شکل برای سلفی گرفتن دارد. افزون بر این صفحه نمایش این گوشی لبه‌های نسبتا خمیده و حاشیه بسیار کم و در ابعاد ۶.۶ اینچی است.

ویژگی دوربین
شایان ذکر است، بر اساس شایعه‌ها، گوشی P۵۰ هوآوی اولین گوشی هوشمند این شرکت چینی است که به صورت پیش فرض (HarmonyOS) را جایگزین سیستم عامل اندروید کرده است. گفتنی است گوشی هوشمند پی ۵۰ برای طرفدارن هوآوی اهمیت فراوانی دارد، زیرا این شرکت چینی درصدد کاهش وابستگی اندروید برامده هرچند هارمونی او اس تا حد زیادی به سیستم عامل اندروید شبیه است.

گفته شده، بدنه Huawei P۵۰ در سه رنگ، آبی، سفید و مشکی عرضه خواهد شد. گفتنی است، سنسور‌های اصلی گوشی‌های جدید هوآوی مشابه حسگر مدل IMX۸۰۰ سونی است. همچنین می‌توان گفت این سنسور، قدرتمند‌ترین و بزرگترین حسگر، مخصوص تلفن‌های همراه هوشمند در جهان است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار