رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ گفت: طی یک سال گذشته ۲۶۸ مورد اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی این شهرستان رقم خورده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فرهاد پادری ثانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ گفت: اشتغالزایی ۲۶۸ مددجوی بهزیستی با پرداخت تسهیلات کم بهره در زمینه‌های مختلف شغلی از جمله صنعتی، خدمات، قالی‌بافی و خدمات به مددجویان دارای گواهینامه اشتغال محقق شده است.

او با بیان اینکه برای ۷۰ مددجوی شهرستان ساوجبلاغ حق بیمه خویش فرما و کارفرما پرداخت شده است، افزود: اداره بهزیستی برای ایجاد اشتغال پایدار بسته‌های حمایتی تعریف کرده که یکی از آن‌ها پرداخت حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی است، به طوری که بهزیستی حق بیمه کارفرما را در صورت به کارگیری افراد معلول مادامی که مشغول به کار باشند، پرداخت می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به پویش پازل همدلی، گفت: این شهرستان در پویش تهیه لوازم تحریر برای کودکان بی بضاعت با ۱۰۳ میلیون تومان هزینه رتبه اول در استان البرز را  کسب کرده است و استان البرز نیز در رتبه دوم کشوری قرار دارد.

او افزود: مردم شهرستان ساوجبلاغ طی یک سال گذشته، ۲۲۰ میلیون تومان مشارکت نقدی و ۶۰۰ میلیون تومان کمک غیرنقدی به مددجویان بهزیستی داشته  اند و ۲ هزارو ۱۰۰ سبد کالا به مددجویان زیر پوشش این اداره کمک شده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.