مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طرح نذر قربانی در آستانه عید سعید قربان در استان اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حق گویان مدیرکل کمیته امداد استان در جمع خبرنگاران  با اشاره به اجرای طرح نذر قربانی گفت: محل مشخصی به منظور انجام قربانی در شهرستان قزوین با عنوان قربانگاه دشت بره در نظر گرفته شده است.

وی اظهارداشت: ۱۱۸ مرکز به منظور جمع آوری قربانی مردم اختصاص داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه خاطرنشان شد: پارسال ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان درآمد از نذورات و قربانی مردم داشتیم و امسال نیز پیش بینی می‌شود این رقم به ۵ و نیم میلیارد تومان برسد.

حق گویان در ادامه با بیان اینکه ۳۲ هزار خانوار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند، گفت: پارسال ۵۶۰ هزار تومان برای خانواده‌های بالای ۵ نفر جمعیت واریز شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت:۵۰ جهیزیه بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان در سالجاری به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

حق گویان در ادامه اظهارداشت: دو و نیم میلیارد تومان نیز اعتبار برای خرید سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی برای افراد تحت پوشش اختصاص داده شد.

وی همچنین از احداث و تعمیر هزار و ۸۳۰ واحد مسکونی و پرداخت ۸۶۶ مورد وام قرض الحسنه در این زمینه خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد در ادامه گفت: ۸ هزار و ۵۶۹ مورد اشتغال مستقیم و بیش از ۳ هزار نفر نیز به صورت غیر مستقیم اشتغال برای افراد تحت پوشش کمیته امداد انجام شده است.

حق گویان در خصوص اعتبارات حوزه اشتغال گفت: امسال ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه اشتغال اختصاص یافته است و با توجه به بالا بودن این اعتبار کمیته امداد برنامه‌های ویژه‌ای در این راستا در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.