شرکت خودروسازی آمریکایی Dodge، دیگر تصمیمی برای تولید خودرو‌هایی با رنگ طلایی راش ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دوج (Dodge) یک شرکت خودروسازی آمریکایی است که امروزه از زیرمجموعه‌های شرکت خودروسازی استلانتیس به‌شمار می‌آید. شرکت دوج در حال حاضر تولیدکننده خودرو‌های مینی‌ون و اس‌یووی است. دفتر مرکزی این کمپانی در شهر آبرن هیلز، میشیگان قرار دارد. بعد از خریداری شرکت کرایسلر، توسط شرکت فیات، دوج نیز به فیات واگذار گردید و اکنون زیر نظر استلانتیس، کارش را دنبال می‌کند.

شرکت دوج

به نقل از motor1، تعداد کمی از خودرو‌های الکتریکی مارک Dodge ترکیب رنگی دیوانه کننده و به اصطلاح Gold Rush نام دارند. شرکت خودروسازی دوج ماشین‌های برقی زیادی را در رنگ‌های Hellraisin (بنفش)، Frostbite (آبی) و رنگ وحشی مورد علاقه همه، Go Mango (نارنجی) تولید می‌کند.

خودرو‌هایی با رنگ Gold Rush

خودرو‌های شرکت دوج

زمان اتمام تولید خودروهای برقی با رنگ Gold Rush

اما متأسفانه، یکی از رنگ‌های عجیب و غریب و البته محبوب در بین مشتریان یعنی طلا راش آن در مرحله خارج شدن از چرخه تولید قرار گرفته است. در گزارشی که Mopar Insiders منتشر کرده است، نشان می‌دهد که Gold Rush در پایان ماه ژوئیه برای همه خودرو‌های شرکت دوج ناپدید می‌شود.

خودرو‌های Gold Rush

یک از مسئولین داخلی کمپانی دوج این اطلاعات را در اختیار نمایندگی‌ها قرار داده و آن‌ها را از عاقبت قریب الوقوع Gold Rush مطلع کرده است. این رنگ جذاب در سال ۲۰۱۹ برای نسخه ۵۰th Anniversary Edition Dodge Challenger ۲۰۲۰ ارائه شد و برای مدتی مختص ماشین‌های عضلانی دو درب دوج بود. سرانجام به نسخه‌های بالاتر با عملکرد شارژر بهتر گسترش یافت، اما صرف نظر از مدل یا سطح‌تر و تمیز، Gold Rush همیشه با تزئینات مشکی عرضه می‌شد.

خودرو‌های Gold Rush

با توجه به تمایل دوج به بازیافت رنگ‌های خاص، شک داریم این آخرین باری باشد که Gold Rush را می‌بینیم. ممکن است نام آن تغییر کند، اما با اینکه فروش چلنجر هنوز به طرز شگفت انگیزی خوب پیش می‌رود، ما متعجب نخواهیم شد که قبل از الکتریکی شدن بقیه خودرو‌ها، دوباره این مدل برای نسخه ویژه دیگری ظاهر شود.

خودرو‌های الکتریکی

Gold Rush ممکن است برای EV عضلانی نسل بعدی مارک دوج یک رنگ شیرین باشد البته خودروی جدید این شرکت اخیراً مورد تمسخر قرار گرفته است. در هر صورت، حتی با از بین رفتن Gold Rush، پیگیر محصولات شرکت Dodge باشید چرا که همچنان با تولید اتومبیل‌هایی با رنگ‌های خاص می‌تواند در بین برترین خودروسازان دنیا باشد.

شرکت خودروسازی دوج

شرکت Dodge


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار