شهرجدید هشتگرد باوجود هزاران واحد مسکونی و صدها خانواده دور از شهرهای همجوار، از نظر سرانه های درمانی فقیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،اگر از اهالی شهرجدید هشتگرد باشید و یا منزل یکی از اقوام خود در این شهر مهمان و خدایی نکرده حال تان بد شود، برای رفتن به بیمارستان باید شهر را ترک کنید زیرا نه درمانگاه و نه بیمارستان در شهرجدید هشتگرد پیدا نمی شود.

حق لطفی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در این باره گفت: یک زمین به صورت رایگان برای احداث بیمارستان اختصاص داده ایم اما متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی برای احداث شانه خالی می کند.

او افزود: یک درمانگاه احداث کردیم که مرحله های پایانی خود را سپری می کند.

حق لطفی با بیان این که تمام توان و انرژی شرکت عمران شهرجدید هشتگرد بر تکمیل زیرساخت‌ها متمرکز است، گفت: شهر باید دارای زیر ساخت های کافی باشد، هزینه های زیادی برای ایجاد مترو کردیم تا شهروندان شهرجدید هشتگرد بتوانند از این امکان رفاهی استفاده کنند.

او افزود: ایستگاه ماموت هم در متروی هشتگرد تا پایان سال راه اندازی خواهد شد و صد میلیارد تومان نیز برای احداث آن درنظر گرفته شده است.

حق لطفی گفت: سال گذشته حدود هشت هزار واحد مسکن مهر تحویل داده ایم و تنها هفت هزار واحد باقی مانده که تا پایان سال آن ها را تحویل خواهیم داد.

او با بیان این که متقضیان بخشی از تعهدات مالی خود را نسبت به مسکن مهر انجام نداده اند اما دولت در پی جبران آن است، افزود: تا پایان شهریورماه دو مدرسه در شهرجدید هشتگرد افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: قبل از بهار سال آینده سه پارک در شهرجدید به بهره برداری می رسد و تا پایان سال دو ورزشگاه بزرگ نیز افتتاح می شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.