رئیس گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی همدان مراجعه بدون نوبت به مراکز واکسیناسیون را دلیل اصلی شلوغی و ازدحام در این اماکن دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدجلال بطحایی، رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به ازدحام در مراکز واکسیناسیون و بی نظمی در روند تزریق واکسن به واجدان شرایط در ۲ روز گذشته گفت: با توجه به آغاز ثبت نام و انجام واکسیناسیون برای گروه سنی گسترده بالای ۶۰ سال و تعداد قابل توجه این افراد در کشور، متاسفانه در ۲ روز گذشته شاهد مراجعه جمع زیادی از افراد در مراکز واکسیناسیون به‌ویژه پایگاه شهید سردار سلیمانی بوده‌ایم.

او کمبود نیرو برای انجام واکسیناسیون را دلیلی بر ایجاد این ازدحام ندانست و افزود: خوشبختانه در استان هیچ‌گونه کمبود نیرو در بحث واکسیناسیون وجود ندارد.

بطحایی ادامه داد: ازدحام ۲ روز گذشته در مراکز مربوطه، تنها به دلیل بی‌توجهی ثبت نام کنندگان به پیامک نوبت دهی بوده است، از این رو تقاضا می‌شود شهروندان دارای شرایط  دریافت واکسن به تاریخ و ساعت درج شده در پیامک نوبت‌دهی دقت و در زمان مشخص شده به مراکز مربوطه مراجعه کنند.

او ادامه داد: تا چند روز آینده به منظور تسریع در روند واکسیناسیون، یک تا دو مرکز تجمیعی دیگر نیز آغاز به کار خواهند کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.