فرماندار کبودراهنگ گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک دراین شهرستان به کمتر از ۶۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان,مهدوی، فرماندار شهرستان کبودراهنگ در ستاد پیشگیری و کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا شهرستان گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در کبودراهنگ به کمتر از ۶۰ درصد رسیده است.

او افزود: همین امر باعث شده وضعیت شهرستان از نظر رنگ‌بندی شیوع ویروس کرونا از رنگ زرد به رنگ نارنجی تغییر کند و این وضعیت شکننده است.

فرماندار کبودراهنگ با تاکید بر اینکه مردم همچنان باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند افزود: برگزاری هرگونه مراسم در شهرستان ممنوع است،اما متاسفانه  عادی انگاری مردم، تنور شیوع بیماری کرونا را شعله ور‌تر می‌کنند.

مهدوی گفت: همچنان بازرسی‌ها از اصناف و نانوایی‌ها انجام می‌شود و با افرادی که تخلف کنند طبق قانون برخورد خواهد شد.

دکتر ستایش، مدیر بهداشت و مسئول واکسیناسیون کرونا شهرستان کبودراهنگ هم گفت: میانگین سن فوتی‌های کرونایی در شهرستان بیش از ۷۵ سال است که ضروری است افراد بالای ۷۰ سال برای واکسیناسیون به مراکز ۵ گانه واکسیناسیون مراجعه کنند.

او با اشاره به مشارکت کم مردم شهرستان برای تزریق واکسیناسیون افزود: بیش از ۳ هزار واکسن موجود در مرکز بهداشت داریم و تاکنون نزدیک به ۷ هزار نفر نزدیک به ۵۵ درصد افرادهدف در شهرستان واکسینه شده اند.

ستایش ادامه داد: مراجعه کنندگان نسبت به قبل بیشتر شده، اما خوشبختانه تا کنون ویروس کرونا دلتا در شهرستان مشاهده نشده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.