جانشین فرمانده سپاه استان سمنان گفت: انسجام بین رسانه های استان سمنان با هر نوع دیدگاهی از برنامه های سپاه است که با قدرت دنبال می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ پاسدار منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور  گفت: انسجام بین رسانه های استان با هر نوع دیدگاهی از برنامه های ما است که با قدرت دنبال می شود.

وی افزود: راه اندازی کانون های بسیج رسانه برای پرورش کادر انقلابی در شهرستان ها دنبال می شود و در همین راستا هیئت های اندیشه ورز ظرفیتی عظیم هستند که باید از آنها استفاده شود.

او ادامه داد: تحقق دولت و جامعه اسلامی از اهداف و فعالیت های مجموعه سپاه و بسیج است که با قدرت هر چه تمام تر دنبال می شود.

بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در این دیدار گفت: بسیج رسانه استان سمنان ظرفیت غنی است که خوشبختانه بسیار عالی تاکنو عمل کرده است و اتحاد بین بسیج رسانه روابط عمومی سپاه استان بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: مشکلاتی در بسیج رسانه استان سمنان وجود دارد که امیدواریم با حمایت های سپاه استان هر چه زودتر این مشکلات مرتفع شوند.

او ادامه داد: رسانه ها همیشه حرف اول را در دنیا می زنند و تاثیر عمیقی بر جامعه دارند که باید تلاش شود از رسانه ها در جهت اهداف انقلاب و نظام به نحو احسن استفاده شود.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.