محبوبی از اجرایی شدن ۷۵ درصد مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرامرز محبوبی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اجرای ۷۵ درصد مصوبات کارگروه رونق تولید سمنان، گفت: تا کنون مشکلات یک هزار و ۲۶۰ واحد تولیدی در جلسات این کارگروه مورد بررسی قرار گرفته است که در جهت رفع موانع تولید، دوهزار و ۶۹۸ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی تصریح کرد: از مجموع مصوبات کارگروه تسهیل، ۴۳ درصد مربوط به تأمین مالی و تعیین تکلیف تسهیلات، ۱۵ درصد مربوط به امور زیربنایی، ۱۳ درصد مربوط به امور مالیاتی، ۱۵ درصد مربوط به تأمین اجتماعی، ۱۳ درصد امور سرمایه گذاری و مابقی در رابطه با دیگر مسائل مرتبط با تولید است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان افزود: از مجموع مصوبات، دو هزار و ۲۳ مصوبه توسط اعضای کارگروه اقدام شده است که ۷۵ درصد مصوبات را شامل می‌شود و مابقی در دست اجرا است.

محبوبی اظهار داشت: در سال جاری، ۱۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار و با حضور اعضا مشکلات ۲۷ واحد تولید کننده مورد بررسی قرار گرفته است این نشست‌ها همچنین ۴۲ مصوبه داشت.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: صنعت معدن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.