قانون مجازاتی را در خصوص سوءاستفاده از تصاویر برهنه بیماران برای تبلیغات لاغری در پیش دارد.

 

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحات مجازی را که باز می‌کنیم با هزاران تبلیغ رنگارنگ رو به رو می‌شویم که یکی از آن‌ها آگهی‌های لاغری و پیکرتراشی است.

آگهی‌های تبلیغاتی که در آن رسیدن به اندام ایده آل را می‌تواند برای هر کسی محقق کند. تبلیغاتی که بخش بیشتری از آن‌ها حاوی تصاویر خارج از عرف و اخلاق است. عکس‌ها و تصاویر قابل تحملی که به نظر می‌رسد نظارتی روی انتشار آن‌ها نیست.

توکل معاون اجرایی معاونت انتظامی نظام پزشکی در این خصوص اظهار کرد: انتشار تصویر عکس و تصویر فیلم به هر صورت حتی با اجازه افراد ممنوع است.

پلیس فتا هم به عنوان متولی نظارت بر رفتار افراد در فضای مجازی گفت: اگر پلیس فتا مواردی را در این حوزه مشاهده کند در وهله اول با همکاری سازمان نظام پزشکی از طریق کمیته های انظباطی این موضوع پیگیری می شود. 

برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانید گزارش زیر را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۶ تير ۱۴۰۰
کار نا پسندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۶ تير ۱۴۰۰
کار از تبلیغات گذشته این فیلم ها و عکسهایی که پزشکان در فضای مجازی از خودشان بنمایش میگذارند اگر در ماهواره بخواهد پخش شود حتما"باید با کارت مخصوص کانالش را جهت دیدن باز کنید و کلی هم هزینه دارد ولی تبلیغات پزشکان بدون کارت قابل دیدن است آنهم رایگان.جهت امتحان فیلمها و عکسهای تبلیغاتی پزشکان ایرانی را برای تلویزیونهای اروپایی و آمریکای شمالی و جنوبی اقیانوسیه بفرستید هیچکدام قبول نمیکنند آنها را پخش کنند امتحان کنید