حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی، در تماس با استاندار و نماینده ولی فقیه در خوزستان، درباره وضع منابع آب، تنش آبی و خشکسالی در این استان گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در  تماس تلفنی در گفت و گو با قاسم سلیمانی دشتکی، مسائل مختلف استان ناشی از تنش آبی و خشکسالی اعم از وضعیت آب شرب، آب کشاورزی، دام‌ها، تالاب‌ها و ... را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

او  با تاکید بر پیگیری مشکلات خوزستان در دولت سیزدهم افزود: سلام بنده را به مردم خوزستان ابلاغ کنید، ما در جریان مشکلات آن‌ها هستیم و ان‌شاءالله به طور جد پیگیر رفع این مشکلات خواهیم بود.

استاندار خوزستان با تشکر از رییس جمهوری منتخب، روند اقداماتی که از ابتدای حضور در خوزستان برای پیشگیری از وضعیت فعلی انجام شده را تشریح کرد و اظهار داشت:  اقدامات برای رفع مشکلات آبی خوزستان با تمام توان در حال پیگیری است.

رییس جمهور منتخب همچنین در تماسی  تلفنی با نماینده ولی فقیه در خوزستان، آخرین وضعیت این استان در زمینه خشکسالی و کم آبی را بررسی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز همچنین در تماس تلفنی با حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز بر لزوم هم افزایی همه دستگاه‌ها برای حل مشکل بی آبی در خوزستان تاکید کرد.

او  بیان کرد: قطعا پرداخت خسارت به آسیب دیدگان در پی تنش آبی چند روز اخیر باید در اولویت قرار گیرد.

در جریان این تماس‌ها مقرر شد تیمی از سوی رییس جمهور منتخب، مأمور بررسی دقیق و همه جانبه مسائل و موضوعات استان خوزستان شود و گزارش خود را به حجت الاسلام و المسلمین رییسی ارائه کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.